Egészséges reggelik

Ha már kellőképpen jártas vagy az egészséges életmódban, akkor azt is tudod, hogy a reggeli az egyik (ha nem a legfontosabb) étkezésünk. Éppen ezért nem árt tudnunk, mivel tápláljuk, és mivel terheljük ilyenkor a szervezetünket.

Zabkása

A zab, mint gabonaféle, tökéletes reggeli választásnak! A zab, igaz szénhidrát, de lassan felszívódó, így sokáig eltelít a nap folyamán. Ezen felül rengeteg energiával lát el, ami valljuk be a reggeleken elég jól tud jönni! ☺

Elkészítheted tejjel vagy vízzel is, ízlés kérdése. Ha szeretnéd, fehérje porral is kiegészítheted, hogy az éjjeli elhasznált tápanyagokat komplexebben visszapótolhasd. A fehérje pótlása különösen diétában fontos, hogy minél kevesebbet fogyjunk az izomzatunkból.

A zabkása gyümölcsökkel, magvakkal és fahéjjal kiegészítve egy igazi felüdülés a nap korai szakaszában a szervezetünknek!

Tojás

Bármilyen formában! Rántotta, főtt vagy tükör, akármelyiket is preferálod, már jobban fog indulni a napod! A tojás ugyanis rengeteg gyorsan felszívódó fehérjét tartalmaz, ami rendkívül jó löketet tud adni a nap indításának.

A tojás akármelyik féle elkészítési módját is választod, friss zöldségekkel és puffasztott rizzsel kiegészítve biztosan egy kiadós, ám egészséges reggelivel indítod a napod!

Persze ezeken felül még megannyi remek és egészséges ételekkel kezdheted a napod, de ne feledd, ha kihagyod a reggelit, csak magadnak ártasz ráadásul az energiahiány miatt a nap is lassabban és nehezebben fog telni.

A kitűnő reggeli elkészítéséhez keress alapanyagokat a Fittbutiq üzleteiben!