5 tipp, hogy elérd a célod az egészséges életmódhoz

Nem könnyű az elindult életmódváltás útján kitartóan haladni, főleg amikor napjaink egyre sűrűbbek és rohanósabbakká vállnak. Cikkünkből Te is tudsz inspirálódni, hogy is tudod fent tartani a motivációt és folytatni, azt, amit elkezdtél!

Vezess naplót:

Írd össze minden nap, mit ettél az nap, és mit tervezel enni másnap! Ha nagyon bele akarsz merülni, akár a kalóriákat és a makro tápanyagokat (fehérje, szénhidrát, zsír) is számolhatod. Amint látod, hogy mit vittél be a szervezetedbe, és jobban átlátod az evési szokásaid, utána már sokkal könnyebben tudsz rajta változtatni.

Igyál még több vizet:

Nem győzzük hangsúlyozni a vízivás fontosságát, hiszen szervezetünk legtöbb része ebből áll. Ha te is rendszeresen elfelejtesz inni, és csak akkor nyúlsz vízért, amikor már kifejezetten szomjas vagy, akkor neked egy egy olyan telefonos applikáció nagy segítségedre lehet, ami segít eszedbe juttatni a napi víz pótlását.

 

Ne egyedül:

Törd meg barátod és vigyétek véghez együtt a céljaitokat! Egymást erősítve sokkal könnyebb a változást végig vinni.

 

Racionális célt tűzz ki:

Ha nagyobb súlyfeleslegtől szeretnél megszabadulni, ne egyből mondjuk 20 kilós fogyást tűzz ki célodként az elkövetkezendő hónapokra. Szépen lassan heti 0,5-1 kg az, ami egészségesnek mondható. Ha kitartó vagy, a bőröd is meghálálja, mivel az sokkal szebben fog vissza állni a helyére, mint egy drasztikus fogyás következében.

 

Kérj segítséget:

Ha megakadsz és már feladnád, ne tedd! Kérj segítséget ismerőstől, szakembertől, aki mentálisan, vagy professzionálisan tud segíteni a problémádon. Sok hasznos YouTube videó is megoldásként szolgálhat!

 

Ne feledd, a hosszú élet titka az egészséges életmód!

Keresd hozzá a legjobb élelmiszereket Fittbutiqokban!